FREESTYLE.pl: logo [F -ka] FREESTYLE.pl: logo

Widok

Blog - wupefamily

•   MELLOW LIVIN' 2 BY BRELOK  Brelok przedstawia swój drugi edit z serii Melow Livin'. Kamil Śliwka wykonał kawał dobrej roboty filmując i montując powyższy materiał.... ocena Od:wupefamily Data:21 listopada 2013, 22:28więcej

•   OBÓZ PRZYGOTOWAWCZY TKT  W miniony weekend wybraliśmy się w góry. W składzie Ogień, Brelok, KayPee i ja wyruszyliśmy na biwak w okolicy Hali Lipowskiej. Piotrek... ocena Od:wupefamily Data:21 listopada 2013, 22:15więcej

•   OBERSZCZYRLAND BY PIOTR KABAT  Szczyrk explored.  ocena Od:wupefamily Data:22 maja 2013, 13:01więcej

•   DOLINA PIĘCIU STAWÓW / EDIT  Jest już świeży edit z naszej wyprawy w Tatry. Piotrek Kabat zamienił cały zebrany materiał w ten piękny obrazek, zapraszam!  ocena Od:wupefamily Data:20 marca 2013, 20:55więcej

• FLACHAUWINKEL MIT BURN JUNGS FLACHAUWINKEL MIT BURN JUNGS  Opuszczając Flachauwinkel ostatnim razem, było dla mnie pewne, że szybko tu wrócę. Nie minął miesiąc i here I am! Tym razem z teamem... ocena Od:wupefamily Data:7 marca 2013, 15:03więcej

• TATRY / DOLINA PIĘCIU STAWÓW TATRY / DOLINA PIĘCIU STAWÓW  Trzeba mieć dużo szczęścia żeby trafić z warunkami i pogodą w Tatrach. Nie ukrywam, że tym razem też obawialiśmy się, że znowu... ocena Od:wupefamily Data:22 lutego 2013, 23:48więcej

•   FLACHAUWINKL FULL EDIT   ocena Od:wupefamily Data:4 lutego 2013, 17:48więcej

•   WAS ZUM TEUFEL IM FLACHAUWINKL  Krótki edit z Absolut Parku w Flachauwinkl. Pod koniec lajna z moich ust wydobyło się niekontrolowane, euforyczne 'was zum teufel!' dlatego... ocena Od:wupefamily Data:23 stycznia 2013, 13:48więcej

• SPLITBOARDING SPLITBOARDING  Zawsze byłem sceptycznie nastawiony do tego rodzaju sprzętu, wydawało mi się, że snowboard przecięty w pół zupełnie straci swoje... ocena Od:wupefamily Data:22 stycznia 2013, 15:14więcej

• FIRST SNOW VAL THORENS FIRST SNOW VAL THORENS  Zazwyczaj na pierwszym wyjezdzie w sezonie obijam sobie dupe o lodowe skocznie gdzieś w Austrii na lodowcu gdzie niemiłosiernie piździ. Tym... ocena Od:wupefamily Data:10 stycznia 2013, 16:07więcej

•   GNU BILLY GOAT  Krótki edit przedstawiający deskę GNU Billy Goat. Z wszystkich modeli GNU właśnie ten najbardziej mi pasuje. Swoim imieniem podpisuje się... ocena Od:wupefamily Data:10 stycznia 2013, 14:34więcej

• ZMIANY ZMIANY  W sezonie 2012/13 będę reprezentował marki Quiksilver i GNU Snowboards. Obie firmy od razu przypadły mi do gustu. Quiksilver mocno... ocena Od:wupefamily Data:10 stycznia 2013, 13:38więcej

• PRZYGOTOWANIA DO SEZONU PRZYGOTOWANIA DO SEZONU  Jak wyglądają moje przygotowania do sezonu? Biegam po górach i gram w tenisa. Bieganie pozwala mi utrzymać kondycję natomiast tenis... ocena Od:wupefamily Data:19 października 2012, 14:14więcej

• POLISH FREERIDE OPEN 2012 POLISH FREERIDE OPEN 2012  Właśnie wróciłem z 4 dniowego pobytu na Polish Freeride Open w Heiligenblut. Była to druga edycja tych zawodów i cieszę się bardzo bo... ocena Od:wupefamily Data:12 marca 2012, 11:35więcej

• DRZEWO TĘCZA DRZEWO TĘCZA  Drzewo tęcza zostało znalezione przez Breloka i Juniora podczas Quick Snow Edit. Przygotowanie całej miejscówki zajęło nam ok. 30min, a... ocena Od:wupefamily Data:6 marca 2012, 12:54więcej

•   QUICK SNOW EDIT  Jakiś czas temu nasz team w składzie Wolaczek, Brelok, Łukasz, Ogień i ja został zaproszony do pierwszej edycji Quick Snow Edit. Zabawa... ocena Od:wupefamily Data:6 marca 2012, 09:44więcej

• AFTER BUNRNIN' SNOW AFTER BUNRNIN' SNOW  W miniony weekend odbyły się zawody Burnin' Snow. Moim zdaniem był to przełomowy moment dla polskiego snowboardingu. Odwiedziło nas ok.... ocena Od:wupefamily Data:13 lutego 2012, 15:02więcej

•   JEDYNY SYN / BURNIN' SNOW  Już w sobotę 11.02 ruszamy z największymi zawodami snowboardowymi w Polsce!! Razem z profesjonalną ekipą filmową przygotowaliśmy dla was... ocena Od:wupefamily Data:9 lutego 2012, 20:25więcej

•   MAŁA JAPONIA  Dotrzymuję słowa, eksplorujemy dalej. Tym razem natrafiliśmy na Małą Japonię w Beskidach. Więcej strzałów u Ognia.  ocena Od:wupefamily Data:27 stycznia 2012, 10:47więcej

• DISCOVERING SZCZYRK DISCOVERING SZCZYRK  W miniony weekend odkryliśmy coś, co tak naprawdę cały czas było pod naszym nosem. To niesamowite, jak mało wiemy o swoich lokalnych... ocena Od:wupefamily Data:19 stycznia 2012, 22:41więcej

• SOUTH SIDE TRIP SOUTH SIDE TRIP  Jeszcze nigdy w tak krótkim czasie nie zwiedziłem tylu miejscówek w regionie. Z teamem Burna w ciągu tygodnia... ocena Od:wupefamily Data:14 stycznia 2012, 18:10więcej

• GOOD BYE 2011 GOOD BYE 2011  Ostatni dzień 2011 roku pożegnaliśmy z szacunkiem. W Karkonoszach nocą dopadało ok. 30cm świeżego, więc już o 08:00 zaczęliśmy naszą... ocena Od:wupefamily Data:3 stycznia 2012, 19:52więcej

• KARKONOSZE TRIP KARKONOSZE TRIP  Kolejny sylwester w Karkonoszach. Może to niektórych zdziwić ale trafiliśmy 2 dni super powderu zaledwie kilka kilometrów od polskiej... ocena Od:wupefamily Data:2 stycznia 2012, 15:06więcej

• TEAM BURN @ STUBAI TEAM BURN @ STUBAI  Kolejnym ważnym wydarzeniem dla mnie jest moja obecność w polskim teamie BURN. Wspólnie z Michałem 'Brelokiem' Ligockim i... ocena Od:wupefamily Data:17 grudnia 2011, 13:04więcej

•   URLOP W MULTIKINACH  Witam was w sezonie 2011/12!! Troche czasu upłynęło od czasu ostatniej aktualizacji na blogu...W między czasie dużo się wydarzyło. Z... ocena Od:wupefamily Data:17 grudnia 2011, 12:38więcej

Ostatnie komentarze

Najczęściej oglądane

Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Wasze oczekiwania. Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu
Więcej informacji w naszej Polityce prywatności